Klasický problém. Chcete se přihlásit do MAX Internetbanking PS, nebo MAX Homebanking PS, Poštovní spořitelny a Váš prohlížeč (typicky Internet Explorer) na Vás vybafne s hláškou:
Aplikace Internet Explorer nemůže zobrazit tuto webovou stránku.
Nejpravděpodobnější příčiny:
Nejste připojeni k Internetu.
Na webu nastaly potíže.
V adrese může být překlep.Můžete vyzkoušet následující možnosti:
bla bla bla a halda destrukčních kravin …
Na stránkách banky ani ťuk nějaké info či nápověda. Šetřivá spořitelna spoléhá na certifikát vydaný certifikační autoritou naprosto neznámou pro systém.
Takže musíte si nainstalovat kořenové certifikáty 1.CA
http://www.ica.cz/cz/menu/23/prace-s-certifikaty/korenove-certifikaty-i-ca/
Pak se teprve přihlašte do MAX Internetbanking PS, nebo MAX Homebanking PS.